Vragen van consumenten

+ Zijn die beoordelingen op Klanten Schrijven wel echt?

Klanten Schrijven doet er alles aan om de beoordelingen zo betrouwbaar mogelijk te laten zijn. Een klant kan nooit anoniem een oordeel geven. Hij of zij moet een e-mailadres opgeven en naar dat adres wordt een bericht gestuurd met een bevestigingslink. Pas als de klant op die link heeft geklikt, en daarmee heeft aangetoond dat dit werkelijk zijn e-mailadres is, wordt de beoordeling zichtbaar. Bovendien is het onmogelijk vanuit hetzelfde e-mailadres of hetzelfde IP-adres binnen 5 dagen een nieuw review te plaatsen. Mocht u toch een review tegenkomen dat u verdacht voorkomt, laat het ons dan weten, dan zullen wij dat verder onderzoeken. Gebruikers van het reviewsysteem die zich aantoonbaar hebben schuldig gemaakt aan fraude, worden door ons van Klanten Schrijven uitgesloten.

+ Kunnen bedrijven beoordelingen aanpassen?

Bedrijven kunnen beoordelingen niet aanpassen. Wel kan het bedrijf een beoordeling voorzien van commentaar, bijvoorbeeld als er onjuiste feiten in de beoordeling worden vermeld of als de situatie intussen is verbeterd.

+ Kan een bedrijf alleen goede klanten uitnodigen tot het geven van een beoordeling?

Dat kan, maar waarom zou een bedrijf dat doen? Van een minder goede review kun je als bedrijf leren en daar waar nodig de dienstverlenging verbeteren. Met alleen maar tienen is het niet geloofwaardig en dat weten bedrijven net zo goed als consumenten.

+ Een bedrijf heeft opeens een groot aantal extra beoordelingen. Hoe kan dat?

Een bedrijf kan via een collectief e-mailbericht een groot aantal klanten tegelijk uitnodigen een beoordeling te geven. Dat is een goede methode om in korte tijd veel beoordelingen te krijgen.

+ Ik heb een beoordeling gegeven, maar die is niet te zien. Hoe kan dat?

Hebt u een bericht ontvangen op het door u opgegeven e-mailadres? Hebt u geklikt op de daarin geplaatste bevestigingslink? Zo ja, neem dan contact op met het betreffende bedrijf.

+ Ik heb een beoordeling gegeven, maar achteraf vind ik hem wel erg negatief. Ik wil een nieuwe beoordeling geven, maar dat kan niet. Waarom niet?

Ter voorkoming van fraude en/of misbruik zijn er beveiligingen ingebouwd. Zo kan er niet direct een tweede beoordeling worden geplaatst. Wacht dus een weekje en probeer het dan opnieuw. Het beste is natuurlijk om even na te denken voordat u een beoordeling plaatst, en dat bij voorkeur niet te doen als u toevallig net in een kwade bui bent. Is de beoordeling toch iets te scherp, neem dan direct contact op met Klanten Schrijven!




Contactgegevens

Uwilthosting.nl
Kruiszwin 2305
1788 LW Julianadorp
Telefoon 0223-645410